En kampanjevare med tydelig prisinformasjon selger mer enn en vare uten markering, enten den står i hylle eller kjøledisk.
Aktivt salg krever at vi kommuniserer med kunden om det som er aktuelle kampanjevarer denne uken. Kundene må se litt forskjell på ordinær vare og kampanje.
Mange SPAR-butikker ordner ofte småplakater selv ved hjelp av egne utskrifter. Men det er også mange som ikke gjør så mye ut av kampanjen fordi tiden ikke strekker til. Det å få ferdige, profesjonelle plakater som kan settes rett på plass ved varen, gjør salgsarbeidet lettere.
Kjøpmannstjenester kan tilby SPAR et plakatabonnement for småplakater inne i butikk. Disse skal plasseres ved varen. Butikken kan velge mellom formatene A3, A4 eller A5, avhengig av plass i butikk og høyde under taket.
Det er også mulig å kombinere ulike formater. Plakatene kommer ferdige og settes rett ved varen. De kan henges over varestabel, settes på eksponering, ved varen i hylle eller foran på kjøledisk.
Pris avhenger av abonnementstype, hvor mange plakater butikken ønsker på hvert produkt og antall produkter på tilbud i uken. Snittpris ligger på cirka kr. 200,- pr. uke. Rabatt gis på småplakater ved abonnement på store uteplakater i tillegg.
Under kan du se eksempler på forskjellig eksponering av varer fra vanlig hylleplass.
Klikk på bildene for å se større versjoner. |